diumenge, 24 d’octubre de 2021

UNS DIES MOLT INTENSOS

A la classe d'Estornells no parem! Aquests darrers dies hem celebrat els primers aniversaris del curs. La Manuela, el Guiu i el Lucas han fet 4 anys!

Per molts anys!

Dilluns ens varen visitar el Cric i el Croc. Vam aprendre la importància de rentar-nos les dents dos cops al dia i com fer-ho.

Hem trasplantat les llavors del Follet Bernat. Seguim regant-les sovint i observant a veure què sortirà...

També hem començat les conferències. Dimarts, la Julieta ens va parlar dels titelles. Vam aprendre moltíssim i vam gaudir d'allò més amb tots els que ens va portar. I, fins i tot, en vam fer un a la classe!

Moltes gràcies, Julieta!

Dimecres va ser un gran dia. Vam fer la nostra primera sortida del curs. Volíem observar els canvis que produeix la tardor al nostre entorn. Sortint de l'escola ens dirigírem al Centre Cívic La Collada on vam poder esmorzar i gaudir d'una estoneta de descans als gronxadors. Tot seguit vam agafar un camí rural que, entre oliveres i vinyes, ens portà a un bonic bosquet que puja fins al Juí del Moro (un petit cim des d'on vam poder observar La Talaia). Una mica més endavant vam veure el mar i Cubelles, al fons. Des d'allà, vam baixar per trobar de nou un paisatge de vinyes i oliveres enmig del qual vam dinar. Després de descansar una estona i gaudir de l'entorn natural, vam tornar cap a l'escola. Al llarg del camí vam observar tot allò que el paisatge ens oferia i vam recollir algunes mostres per poder treballar a la classe.

Ho vam passar d'allò més bé!